söndag 7 augusti 2011

Tårtan (119 av 365 Foton 2011)

ja, ibland blir jag bara supernöjd
det här är nog den vackraste tårta jag gjort!

bilderna är inte superbra och de passar kanske inte in på en fotoblogg,
de skulle passa bättre på bak och kakblogg,
EkbladsBak&Kak (ett framtidsprojekt kanske)

tårtan är i alla fall en dröm i vitt och syrenlila,
den är, i mina ögon, ett mästerverk en njutning för ögat!
under det vita och lila döljer sig en vaniljmousse med hallonbomber

tårtan gjorde jag till min 'personliga tränare' och hennes man,
jag hoppas de var nöjda och att deras dag blev den perfekta dagen
de såg väldigt nöjda ut när jag lämnade tårtan på festen




3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken tårta, den var verkligen vacker!

Pysselfarmor sa...

nämen va?!?!?!?!
skojar?
i varje fall är det inget man snor ihop på en timme ;-)

Pysselfarmor sa...

Näää du kan inte vara någon hobbybagare!! Så flott som denna tårta är.

Tack för alla vackra bilder från Kina...helt suveräna var de!